Pośrednik nieruchomości – w co warto zainwestować?

Maciej Piwowski
22.04.2021

Pośrednictwo nieruchomości jest jedną z najszybciej rozwijających się branż w naszym kraju. To efekt tego, że Polacy dosłownie rzucili się do kupowania mieszkań, domów i działek. Pamiętaj jednak, że dobry pośrednik pozyskuje klientów swoim wyglądem, dlatego powinieneś zainwestować w kilka rzeczy, które uwiarygadniają Twój wizerunek oraz będą Ci przydatne w codziennej pracy. Propozycje znajdziesz w naszym poradniku.

Samochód

Bez niego ani rusz. Musisz mieć samochód, ponieważ nie będziesz pokazywać klientom wyłącznie nieruchomości w mieści, do których łatwo dostaniesz się komunikacją publiczną. Poza tym widok pośrednika wysiadającego z autobusu raczej nie spowodowałby, że klienci nabiorą do Ciebie zaufania. Zainwestuj więc w samochód, koniecznie z elementami identyfikującymi markę biura na karoserii.

Garnitur

Dotyczy to zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Garnitur jest najbardziej uniwersalnym elementem ubioru pośrednika nieruchomości. Jest elegancki, a jednocześnie dostatecznie wygodny i robi dobre wrażenie na klientach. Pamiętaj, że pilotujesz transakcje o wartości często kilkuset tysięcy złotych (lub nawet droższe), dlatego musisz dobrać strój do okoliczności.

Eleganckie obuwie

To również nieodłączny element stroju pośrednika nieruchomości. Postaw na eleganckie, ale jednocześnie wygodne buty. Nie ma przy tym znaczenia, że od czasu do czasu przyjdzie Ci brodzić w błocie czy chodzić po cemencie na placu budowy – w tej branży liczy się prezencja, dlatego warto się poświęcić.

Skórzana aktówka

Dodaje pośrednikowi elegancji i budzi zaufanie, co jest bardzo ważne w relacjach z klientami. Skórzana aktówka oczywiście pełni nie tylko funkcję wizerunkową. Przede wszystkim będziesz nosić w niej dokumenty, foldery, prospekty nieruchomości oraz inne drobiazgi potrzebne podczas wykonywania pracy pośrednika.

Gadżety firmowe

Każdy pośrednik nieruchomości powinien je mieć, ponieważ dobrze jest obdarować klientów jakimś drobnym upominkiem na samym początku współpracy. Nie muszą to być bardzo wymyślne gadżety – wystarczą długopisy, pendrive, notesy czy kalendarze książkowe.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie