Rolety zewnętrzne do biura – dlaczego warto je kupić?

Antoni Kwapisz
10.12.2024

Podstawowym obowiązkiem pracodawcy jest zapewnienie swoim pracownikom godnych, komfortowych warunków pracy. Dotyczy to również osób pracujących w biurze. Choć nie są one narażone na skrajne temperatury czy inne czynniki atmosferyczne, to jednak należy dopilnować, aby mogli dostosować środowisko pracy do swoich aktualnych potrzeb. Przykładem takiego rozwiązania są rolety zewnętrzne. Sprawdź, dlaczego warto w nie zainwestować.

Skuteczna ochrona przed ostrym słońcem

Nie ma skuteczniejszej bariery dla światła słonecznego. Rolety zewnętrzne dystansują pod tym względem modele wewnętrzne, markizy czy zasłony. Praca przy ostrym nasłonecznieniu biura jest nieprzyjemna i męcząca, dlatego szczególnie pomieszczenia znajdujące się po stronie wschodniej i południowej powinny być wyposażone w rolety.

Ochrona przed upałem

Po zamknięciu czy choćby tylko przymknięciu rolet zewnętrznych znacząco ogranicza się wzrost temperatury w biurze. Twoi pracownicy docenią to w okresie upałów. Dzięki roletom można nawet uniknąć konieczności montażu klimatyzacji, co przyniesie długofalowe korzyści ekonomiczne i zdrowotne.

Dodatkowa izolacja termiczna

Rolety zewnętrzne mogą ograniczyć utratę ciepła przez okna, stanowiąc dodatkową barierę dla niskiej temperatury oraz silnego wiatru. W dobie bardzo wysokich kosztów ogrzewania, warto co najmniej rozważyć inwestycję w rolety, co z pewnością poprawi komfort pracowników i przyczyni się do obniżenia kosztów utrzymania biura.

Mniejsze ryzyko włamania

Co prawda rolety zewnętrzne nie są w stanie zapobiec włamaniu do biura, jednak znacząco ograniczają takie ryzyko. Sforsowanie rolet wymaga czasu, może generować hałas, dlatego złodzieje-amatorzy często rezygnują z takich celów.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie