Dostawca: sklep internetowy 5-10-15
Zakup ubrań dziecięcych – chłopięcych i dziewczęcych, różne rozmiary.
Przed świętami Bożego Narodzenia postanowiłam wykorzystać bon podarunkowy do sklepu internetowego sieci 5-10-15 i zrobić w nim zakupy prezentowe dla dzieci w rodzinie. Podeszłam do sprawy praktycznie, stawiając na ubrania. Poświęciłam kilkadziesiąt minut na znalezienie ubrań w odpowiednich rozmiarach, zarówno chłopięcych, jak i dziewczęcych. Po skompletowaniu koszyka złożyłam zamówienie, zapłaciłam za nie bonem podarunkowym i otrzymałam potwierdzenie przekazania do realizacji.
Po kilku dniach obsługa sklepu poinformowała mnie o braku możliwości skompletowania całego zamówienia. Na stanie magazynowym brakowało kilku ubrań, pomimo faktu, że w sklepie online widniały jako dostępne. Paczka dotarła do mnie niekompletna, przez co musiałam złożyć nowe zamówienie, na inne ubrania, by nie stracić środków pozostałych z bonu podarunkowego.
Potrafię sobie wyobrazić, że nie wszystkie produkty oferowane w sklepie są dostępne. Trudno jest mi natomiast zrozumieć, dlaczego w XXI wieku jeden z największych sklepów online z artykułami dziecięcymi, nie dysponuje niezawodnym systemem do obsługi magazynu, który na etapie składania zamówienia informowałby klienta o braku dostępności konkretnych towarów. To powinien być standard i tego należy wymagać od sklepów internetowych. W końcu kupujemy w nich również dla wygody i oszczędności czasu. W moim przypadku szybciej byłoby udać się do sklepu stacjonarnego.
Kompetencje serwisu:
Zamówienie nie było reklamowane – produkty, które otrzymałam, były pełnowartościowe i zgodne z opisem. Za niekompetentny uważam natomiast fakt, iż sklep nie panuje nad swoimi stanami magazynowymi i wprowadza klientów w błąd.