Moim zdaniem Media Expert zamieszcza na stronie swojego sklepu informacje wprowadzające w błąd kupujących.
Przykład takiej informacji:
Informacja jest zamieszczona w sekcji ze specyfikacją produktu i sugeruje, że usługa zostanie wykonana bez żadnych dodatkowych warunków.
Pełen widok z produktem: https://mindly.pl/files/gallery/1102/17057-galeria-5.jpg?1657188939 (screen wykonano dnia 27.06.2022 roku)
Niestety przy dostawie TV pracownicy sklepu stwierdzili, że jest to usługa płatna. Nie podjęli też żadnych działań do wyjaśnienie tego z centralą. Zachowywali się natomiast bezczelnie sugerując, że jestem idiotą - mam problemy z czytaniem ze zrozumieniem, skoro to w ten sposób rozumiem ten zapis (jak to inaczej rozumieć?). Stwierdzili, że tylko mogą podłączyć TV do prądu (bez podłączania nogi) i sprawdzić czy się włącza.
Następnie wyjęli TV z kartonu - NIEZGODNIE Z ZALECANIAMI producenta, co mogło spowodować uszkodzenie telewizora. Po ich działaniu na ekranie postały tłuste i trudne do usunięcia plamy.
Zgłosiłem problem z niewykonaniem montażu na stronie Mediaexpert.pl (RMA100766685). Gdy sprawdziłem po kilku dniach jej status - bez żadnej odpowiedzi, sklep po prostu zamknął reklamacje. Zgłosiłem reklamację do sposobu załatwienia tej reklamacji oraz ponowienia reklamacji – również bez żadnej informacji zwrotnej, sklep zamknął reklamacje.
Trudno ocenić jak dużo tego typu informacji wprowadzających w błąd stosuje sklep, ale wnioskuję ze sposobu przeprowadzanie całej procedury reklamacji i zachowania pracowników (jak widać wyżej, mam solidne podstawy do takich wniosków), że jest to standardowa polityka sklepu.
Sposób przeprowadzenia reklamacji wskazuje też na podejście do klienta i załatwianie ogólnie jakichkolwiek reklamacji.
Ps.1.
Wypełnienie formularza na stronie dotyczącego zwrotu towaru jest niemożliwe bez umożliwienia lokalizowania (sklep nie umożliwia ręcznego wpisania adresu sklepu, w którym chce się dokonać zwrotu).
3 dni temu zgłosiłem chęć zwrotu produktu (zgodnie z przysługującym mi prawem) i ma się kontaktować pracownik sklep w celu wskazania sposobu zwrotu środków (zaznaczyłem, iż nie mam konta, zakup był za gotówkę). Znając już jakość obsługi w tym sklepie – zakładam, że nikt się nie zgłosi (jeśli będzie inaczej uzupełnię ten wpis).
Ps.2.
To nie moje pierwsze zakupy w tym sklepie – poprzednie również negatywnie oceniam. Nie planuje więcej zakupów w tym miejscu :)