W sklepie internetowym Pakuten.pl kupiłam (w grudniu 2020 roku) sukienkę dzianinową. Był to mój pierwszy zakup w tym sklepie i na pewno ostatni. Nie chodzi o jakość obsługi czy termin dostawy, bo pod tym względem wszystko było w porządku. Gorzej z jakością oferowanych ubrań.
Sukienka w rozmiarze „S” jest mi o co najmniej 2 rozmiary za duża – już po wyjęciu z opakowania pomyślałam, że ktoś się pomylił przy pakowaniu przesyłki. Sukienka została wyprodukowana w Turcji, więc zastanawiam się, czy Turczynki rzeczywiście są w większości otyłe? W każdym razie sugerowanie się rozmiarem nie ma w przypadku tego sklepu sensu.
Jasne, mogę zwrócić sukienkę, ale należę do tej grupy kupujących w Internecie, którzy robią to, żeby zaoszczędzić czas. Naprawdę nie mam ani czasu, ani ochoty na odsyłanie produktów, które okazały się być niezgodne z opisem – bo nikt mi nie powie, że ten worek, który dostałam, faktycznie ma rozmiar „S”.
Dla porównania: w dokładnie tym samym czasie kupiłam inną sukienkę w sklepie Ohso.pl i rozmiar jest idealny. No ale ta sukienka została wyprodukowana w Polsce.
Reklamacja: nie reklamowałam i nie zwróciłam produktu, dlatego nie mogę ocenić sklepu pod kątem obsługi zwrotów. Sukienka trafiła na dno szuflady. Kosztowała kilkadziesiąt złotych, a może kiedyś się jeszcze przyda lub podaruję ją koleżance.