Stanowczo odradzam robienie zakupów w sklepie internetowym sieci Smyk, czyli Smyk.com. Trudno uwierzyć, że takie podejście do klienta może się jeszcze zdarzać w tych czasach, a już szczególnie ze strony tak znanej marki.
Zakupu dokonaliśmy 24 listopada 2023 roku, kupując zestaw klocków z myślą o prezencie mikołajkowym. Płatność z góry przez PayU. Sklep przyjął zamówienie i rozpoczęła się procedura, uwaga: weryfikacji paczki.
To już nam podpadło, bo przecież produkt widniał na stronie sklepu jako dostępny, więc co tutaj weryfikować? Za chwilę mieliśmy się przekonać.
Klocki miały zostać dostarczone 29 listopada. Tego dnia otrzymałem mail, że dostawa się opóźni i paczka dotrze 4 grudnia. Z kolei 3 grudnia automat pocztowy przysłał wiadomość, że jednak klocki zostaną dostarczone… 7 grudnia, czyli już po Mikołajkach.
Ostatecznie klocki zostały wysłane rzeczonego 3 grudnia i dotarły na czas, ale cała sytuacja kosztowała nas mnóstwo niepotrzebnych nerwów. Nie tak powinno wyglądać kupowanie w sieci, jeszcze w tak dużym sklepie. Wszystkim odradzam jakiekolwiek kontakty ze Smyk.com!
Mieliśmy złożyć reklamację i odstąpić od zakupu w poniedziałek, 4 grudnia, jednak wcześniej sklep wysłał paczkę. Docelowo będzie natomiast omijać Smyk.com szerokim łukiem i innym radzimy to samo.