Przestrzegam przed kupowaniem czegokolwiek w sklepie internetowym sieci Media Expert (www.mediaexpert.pl) z wyborem opcji dostawy kurierem InPost do domu. Może miałem pecha (choć nie sądzę, pytałem o opinie znajomych o ten sklep - nie były zbyt pochlebne) , ale przeboje z obiema firmami to skandal, który chcę krótko opisać.
W połowie sierpnia kupiłem w rzeczonym sklepie internetowym przystawkę Smart TV do starego telewizora. Zakup w środę rano, wybrałem dostawę kurierem następnego dnia. W piątek SMS, że Media Expert jest przykro, ale paczka nadal nie została dostarczona (jakbym nie wiedział). OK, czekam cierpliwie, bo nie zależało mi jakoś szczególnie na czasie.
W następnym tygodniu użyłem opcji śledzenia paczki i co się okazało – od ubiegłej środy wciąż jest ona w sortowni i nikt jej nie odebrał do doręczenia. Piszę do Media Expert, o co chodzi (akurat w tym tygodniu już naprawdę potrzebowałem sprzętu). Sprawdzą, dadzą znać itd.
Kolejne dni to dalsza wymiana maili z Media Expert, ponieważ paczka nadal tkwiła w sortowni. W końcu zacząłem być okłamywany: że jutro, że pojutrze etc.
Ostatecznie po pond dwóch tygodniach złożyłem reklamację i odstąpiłem od zakupu z żądaniem zwrotu pieniędzy (zamówienie opłacone z góry). Pani z Media Expert poinformowała mnie, że zwrócą mi kasę dopiero, jak paczka wróci do ich magazynu! Szok, skoro paczka ewidentnie zaginęła lub została skradziona.
Kolejne reklamacje, maile, otwarte oskarżanie sklepu o oszustwo i przywłaszczenie sobie moich pieniędzy poskutkowało tym, że w ciągu 24 godzin miałem pieniądze na koncie. Co ciekawe, dwa dni później dostałem mail z InPost, że paczka już do mnie jedzie… Żenada i totalny brak koordynacji.
Uważajcie na zakupy w sklepie internetowym Media Expert, a już na pewno nie zamawiajcie niczego w opcji z dostawą kurierem InPost. Nie interesuje mnie, kto w tej sprawie zawalił. Sklep powinien był wysłać produkt drugi raz np. własnym transportem czy z odbiorem w sklepie, ale nie – lepiej uprawiać spychologię.
Szczerze odradzam!