Jako miłośnik dobrych czekolad z chęcią przystąpiłem do recenzji czekolady Lindt Excellence 70% Cocoa (czekolada zakupiona w Biedronce).
Niestety czekolada bardzo mnie zawiodła – miała silny kwaskowaty posmak. Nie polecamy stanowczo!
Złożyłem reklamację (na jakość produktu) dnia 09.01.2018 przez stronę Lindt.pl. Tego samego dnia otrzymałem na e-mail potwierdzenie:
Uprzejmie dziękujemy za kontakt. Państwa prośba została zarejestrowana. Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe. Uprzejmie prosimy o cierpliwość. W razie potrzeby kontaktu w powyższej sprawie prosimy wysłać wiadomość na adres consumerservice-pl@lindt.com. Uprzejmie prosimy o podanie numeru zapytania (5620593). Dziękujemy za Państwa cierpliwość. Z wyrazami szacunku, Dział Obsługi Klienta, Lindt & Sprüngli (Poland) Sp. z o.o., ul. Jakuba Kubickiego 5, 02-954 Warszawa Polska, + 48 22 642 28 29, www.lindt.com
Dnia 23.01.2018 wysyłałem kolejny e-mail z prośbą o reakcje i jakąkolwiek informację o przebiegu reklamacji – żadnego odzewu. Dnia 25.01.2018 wykonałem telefony pod numer wskazany na stronie: pierwszy komunikat to informacja by zostawić wiadomość na sekretarce, następnie włącza się sekretarka z komunikatem, że skrzynka jest pełna i nie można zostawić wiadomości.
Serwis niekompetentny - wynika z tego, że Lindt nie przejmuje się klientami i jakością swoich produktów.
Artykuł zaktualizujemy, gdy ktoś z Lindt się z nami skontaktuje.