Końcówka roku jest tradycyjnym czasem obdarowywania się różnego rodzaju upominkami. Firmy chętnie wykorzystują to do zacieśniania relacji z kontrahentami i kluczowymi klientami. Nawet drobne prezenty mogą spowodować, że stworzymy dobry grunt pod kontynuowanie współpracy i wzmocnimy markę przedsiębiorstwa w oczach drugiej strony. Nie wiesz, jakie prezenty świąteczne dla kontrahentów kupić tym razem? Sprawdź nasze propozycje.
Sprawdzony, lubiany i zawsze dobrze sprawdzający się upominek, który powinieneś wziąć pod uwagę w pierwszej kolejności. Dużą zaletą zestawów piśmienniczych, składających się m.in. z eleganckiego pióra i długopisu, jest to, że takie prezenty są dostępne od ręki w każdej firmie oferującej sprzedaż gadżetów reklamowych.
Pamiętaj przy tym, aby odpowiednio ozdobić elementy zestawu. Jeśli postawisz na pióro i długopis w metalowej obudowie, to świetnym uzupełnieniem będzie wygrawerowane logo Twojej marki oraz krótkie życzenia. Rozważ również spersonalizowanie upominku poprzez np. wygrawerowanie inicjałów obdarowanej osoby.
Może się wydawać, że to już nieco „sprany” prezent świąteczny, ale nie sposób odmówić mu jednego: jest bardzo dobrze przyjmowany przez klientów. Kosz słodkości wzbogacony efektowną kartką z życzenia na pewno zrobi świetne wrażenie w firmie, do której go dostarczysz. Możesz mieć pewność, że obdarowany klient zabierze go ze sobą do domu i rozda słodkości dzieciom, a ich zadowolenie jest sukcesem promowanej marki, która będzie mogła liczyć na przychylność klienta w nowym roku.
Z tym prezentem trzeba akurat uważać, bo nigdy nie wiadomo, czy klient nie jest zdeklarowanym abstynentem lub nie miał w przeszłości problemów z alkoholem. Jeśli jednak masz pewność, że jest miłośnikiem dobrych trunków, to śmiało możesz postawić właśnie na taki upominek.
Butelka markowej whisky, cenionego wina czy innego alkoholu zapakowana w efektowne drewniane pudełko z wygrawerowanym logotypem promowanej marki – to musi zrobić dobre wrażenie na kliencie czy kontrahencie.
Prezent świąteczny z wyższej półki, który powinien być zarezerwowany tylko dla najważniejszych kontrahentów. Doskonałym wyborem może być chociażby skórzany portfel z wygrawerowanym (i gustownie ukrytym) logotypem marki czy inicjałami obdarowanej osoby.