Jeśli niedawno założyłeś firmę sprzątającą, to na pewno zdążyłeś się już zorientować, że ceny profesjonalnych środków chemicznych przyprawiają o zawrót głowy. Chemia dla zawodowców jest na tyle droga, że kusząca wydaje się być wizja zaopatrywania się w produkty z popularnych marek, przeznaczone do użytku domowego. To jednak kiepski pomysł. Sprawdź, dlaczego mimo wysokich cen powinieneś stosować profesjonalną chemię w swojej firmie sprzątającej.
Tutaj nie ma nawet o czym dyskutować. Profesjonalna chemia znacznie lepiej radzi sobie z usuwaniem zabrudzeń niż produkty dostępne w drogeriach. Ma zupełnie inny skład, dlatego świetnie nadaje się do sprzątania przemysłowego, mycia skrajnie zanieczyszczonych powierzchni oraz intensywnie eksploatowanych pomieszczeń – jak chociażby sale sprzedażowe w supermarketach.
To także ważny atut profesjonalnej chemii dla firm sprzątających. Choć cena takich środków wydaje się być mocno przesadzona, to gdy weźmiesz pod uwagę, że w większości przypadków mamy do czynienia z super wydajnymi koncentratami, to jednak Twój punkt widzenia się zmieni.
Zaskoczymy Cię, ale uwierz, że używanie amatorskich środków myjących i czyszczących w profesjonalnej firmie sprzątającej jest mało opłacalne. Takie produkty cechują się ograniczoną skutecznością, dlatego trzeba je zużywać w znacznie większej ilości.
Nie zapominajmy, że wiele profesjonalnych maszyn wykorzystywanych przez firmy sprzątające wymaga zasilania środkami chemicznymi. Zawsze warto więc zajrzeć do instrukcji obsługi i sprawdzić, jakie wymagania odnośnie do chemii ma producent urządzenia. Może się okazać, że dopuszcza on stosowanie tylko konkretnych środków chemicznych. Jeśli zastosujesz produkt z marketu, to ryzykujesz kosztowną awarię maszyny.
Klienci wynajmują profesjonalne firmy sprzątające, ponieważ oczekują doskonałego efektu. Wyobraź zatem sobie, że Twoja ekipa przyjeżdża na miejsce i zaczyna rozstawiać środki chemiczne dostępne w pierwszej-lepszej drogerii. Klient może pomyśleć, że trafił na amatorów i od razu nabrać dużego dystansu do usługi, czepiając się nawet najmniejszych szczegółów. To spory problem wizerunkowy, który może też spowodować, że klient nie będzie rekomendować Twojej firmy.